תיקי עור איכותיים

גלי את כל הדרכים שבהן אתה יכול לשלב תיקי CROSSBODY לנשים מעור
תיקי עור קרוסבודי הם חלק מאותה קטגוריה של אביזרים שאי אפשר לפספס במלתחה של כל אישה! הם מתאימים בקלות לרוב התלבושות והאירועים. אתה תמיד תעשה רושם טוב בטוח!

איך להתאים בצורה הטובה ביותר תיקי קרוסבודי עור? התחל על ידי חלוקת היום ליום ולילה ולאחר מכן את האירועים למזדמנים, רשמיים ואלגנטיים.

במהלך היום חיי היומיום שלנו לוקחים אותנו לעבודה, שלפי המקצוע שלך, יכולה להיות פחות או יותר פורמלית.

/leather-bags-for-women | Tuscany Bags
women-handbags| Tuscany Bags
leather-handbags | Tuscany Bags
leather-shoulder-bags| Tuscany Bags
backpacks-for-women
leather-wallets-for-women| Tuscany Bags
Italian Leather Bags | TuscanyBags Firenze
Luxury Leather Bags | Tuscany Bags

יום – סתמי: עור דגן ראשון נחלץ לעזרתך! תיק ה-crossbody מעור אמיתי רך קלאסי מושלם להקשרים לא פורמליים, במיוחד אם בצבעים בהירים יותר! תיקים מעור בעל מרקם נוחים גם באירועים אלה ויתרה מכך, הם מאפשרים לך לשחק טוב יותר עם צבעים בהירים יותר.

יום – רשמי: עורות מעובדים יותר כמו Saffiano, Smooth או Hammered עם מבנה קשיח. הם מושלמים עבור המראה המתוחכם ביותר! בחר עור מלא בצבעים כהים יותר, כגון שחור וחום כהה. זה עדיין יעניק לך את המגע הזה של אלגנטיות נצחית שמבוקש מאוד היום. הימנע מצבעים בהירים מדי או דגמים קטנים מדי, אתה צריך שתיק הכתף שלך יהיה קודם כל פונקציונלי!

ערב: אפריטיף או ארוחת ערב לא רשמית יותר, תיקי כתף נשארים הבחירה הטובה ביותר. גודל בינוני, מבנה קשיח או חצי קשיח, עורות בעלי מרקם יותר ועם הצבעים המועדפים עליכם! האם האופנה של היום אומרת לנו לשחק עם צבעים? ואנחנו מגיבים בשילובים הכי מקוריים ותוססים!

תיקים איטלקיים מעוצבים עד לפרט הקטן ביותר
בעור טוסקנה, אנו מציעים ללקוחותינו מוצרים פונקציונליים, מסוגננים ובטוחים. הפנים של התיקים שלנו עשויים באמצעות חומרים באיכות גבוהה, לחלוטין לא רעילים והיפואלרגניים. תיקי הכתפיים שלנו בפנים מצופים בבד פוליאסטר או כותנה מצופה בשרף.

כותנה משמשת בעיקר בתיקי נסיעות, שכן היא חומר במגע עם בגדים ויש לו פחות סיכונים אלרגניים.
בטנת הפוליאסטר המצופה בשרף מוכנסת במקום שבו הפנים זקוקים למאפיינים עמידים יותר ללכלוך.
פרט חשוב נוסף, לעתים קרובות לזלזל, הם רכיבי המתכת. שלנו, איכותיים עשויים באמבט גלווני כפול, על מנת להפחית את הסיכון לחמצון. צירי ה-ZIP המשמשים הם הזזה כפולה של המותג היפני הידוע YKK, המוביל בעולם בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *