טרנד הרבגוניות שכבש את העולם בסערה. תיקי עור לנשים -עור אמיתי
תיקי דליים, הידועים גם בתור תיקי תיקים, היו זעם בשנות ה-90 והיום, הם חוזרים אפילו יותר חזקים. בנוסף, זה הפך לטרנד בקרב אנשי מקצוע בתחום האופנה.
הם נודעו בפרקטיות שלהם, בנוסף להיותם מרווחים במיוחד. לדגם גדלים וסגנונות שונים, כך שהוא משתלב עם מראות קז’ואל שונים שילוו את שגרת היומיום שלך.
אבל, לא רק בחיי היומיום שלך ניתן להשתמש בהם. הם גם מדהימים לשימוש בברים ומסיבות, ומשאירים הכל מאוד מודרני.
תיקי הדלי קיבלו כמה שינויים, אולם הם נשארים גמישים, עם בסיס קשיח ופתח מקופל הניתן לסגירה באמצעות שרוכים ואבזמים. בנוסף, ליצירה הזו יש רצועות רוחביות, הניתנות להתאמה לגובה הרצוי.
בדרך זו, הם מביאים לנוחות בעת יצירת מראה שונה, וניתן להשתמש בהם על האמה, לרוחב או כגוף צולב.
אם כבר מדברים על מראות שאפשר ליצור, אפשר להשתמש בדליים עם ג’ינס, שמלות וחצאיות, לא משנה מה אורכם. כמו כן, חשוב לציין כי לשקיות דלי יש מרחב פנימי מצוין.
היסטוריית תיקי דלי
תיקי דלי ונודעו לראשונה בתור תיק התיקים. מטרתו העיקרית הייתה לשאת מזון וחפצים קטנים יותר. בנוסף, לא היו דגמים נוספים, היו זמינים רק תיקי דלי מעור במידות בינוניות וגדולות.
פיסת מידע מאוד מעניינת ורלוונטית היא שבזמנו, המותג לואי ויטון, לבקשת מותג שמפניה צרפתי, יצר מחדש את הדלי, עם ה-תיק עור, תיק גדול יותר לשינוע של עד חמישה בקבוקי שמפניה.

לכן, רק עם חלוף הזמן, שקיות דלי החלו לשמש אנשים מכל הסגנונות והמעמדות החברתיים.

סוגי שקיות דלי
מכיוון שזה הפך לטרנד, כיום בשוק, ניתן למצוא תיקים מכל הסגנונות, למראות המגוונים ביותר, המבטיחים מראה יפה למי שמשתמש בהם. לבדוק!

תיק דלי מעור
זהו אחד החומרים הנפוצים ביותר וגם האלגנטי ביותר מבין תיקי הדלי. לכן, אם אתה רוצה מראה אלגנטי, דלי מסוג זה הוא חיוני. ניתן לבחור בין עור טבעי או סינטטי. אז שים אותה בארון בתור חתיכת ג’וקר.

קש
תיק דלי הקש עשוי מחומר טבעי ומזוהה עם עבודת יד ונמצא במגמת עלייה. כמו כן, הם הופיעו בשנת 2021, בשבוע האופנה. לכן, דלי קש הוא אפשרות מצוינת להרכיב מראה מזדמן, יום או לילה.

לִסְרוֹג בְּמַסרֵגָה אַחַת
חומר מוערך מאוד בין תיקים הוא הסרוגה. סוג זה של חומר הפך לטרנד על המסלולים, ולכן הוא זכה להצלחה בשל צורתו המסורתית והמודרנית מאוד.

הבחירה במסרגה היא הימור גדול לעתיד האופנה, מכיוון שהיא משפיעה על תרבויות שונות. בנוסף, ניתן לבחור בין דגמים שונים, כמו תיק הדלי הסרוגה השחור.

גוֹבּלֶן
שטיח שטיח הוא הסגנון האידיאלי למי שרוצה לבדל את הסגנון שלהם עם אביזר יפהפה. החומר עמיד ויפה, בשילוב עם ג’ינסים, שמלות, חצאיות ועוד כמה מראות.

את יכולה גם לבחור תיקי עור בסגנון דלי קטן לסגנון נינוח.

בקרי באתר של Tuscany Bags